Forum INNI Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie
REGULAMIN FORUM INNI
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
INNI > Nowości Forumowe

Autor Wiadomość
KrystianN
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

REGULAMIN FORUM INNI    

Regulamin Forum INNI:


1. Ogólne:


* Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.

* Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści regulaminu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.

* Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków Teamu BattleKnight.pl. Obowiązuje absolutna równość wobec zasad.

* Personel INNI zachowuje sobie prawo do ostrzegania, cenzury i banowania Użytkowników w przypadku nieprzestrzegania zasad. W ekstremalnych przypadkach, które są rozpatrywane indywidualnie, Użytkownik może zostać zablokowany w Grze, oraz na kanałach IRC. To działa także w drugą stronę. Zasady obejmują zamieszczone posty oraz prywatne wiadomości (PW).



* Obowiązującym językiem na Forum (np. w postach, podpisach, emblematach itp.) jest język polski. Używanie innych języków jest niedozwolone.

* Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale. W każdym podforum obowiązuje regulamin danego działu, z którym użytkownik ma obowiązek sie zapoznać i przestrzegać go. Zatem w każdym podforum obowiązuje regulamin ogólny oraz regulamin danego działu. Jeżeli jakiś punkt regulaminu danego działu jest niezgodny z regulaminem ogólnym wówczas obowiązuje regulamin ogólny. W takim przypadku zaobserwowaną rozbieżność pomiędzy regulaminami należy zgłosić do Super Moderatora bądź Administratora Forum.

* Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.



Niedozwolone jest:

* zamieszczanie postów w imieniu zbanowanych Użytkowników na Forum.

* podszywanie się pod członków Personelu INNI(zarówno tych odpowiedzialnych za forum) , wliczając w to naśladowanie ich nicków, emblematów, podpisów itd.

* pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji Edytuj.

* pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu.

* "podbijanie" starszych wątków (zamieszczanie posta tylko po to aby temat znalazł się na pierwszej stronie). Obsługa Forum w uzasadnionych przypadkach ma prawo podbijać zamknięte tematy


2. Treści Zabronione

W postach, profilach, emblematach i podpisachnie można zamieszczac treści:

* Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.

* Wzywających do: nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym/religijnym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych jak np. faszyzm, nazizm.

* Treści których jedynym celem jest drażnienie bądź obrażanie innych uczestników społeczności. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi bądź wszczynania awantur.

* Wulgarnych.


* Ograniczających się do pojedyńczego słówka określającego emocje, np "fajnie". Nalezy w jakis sposob poprzec swoje zdanie, np.: "fajnie, bardzo podoba mi się sposób przedstawiony pomysł".

* Flood, czyli kilkakrotne powtórzenie tego samego słowa lub znaku, np: "plz plz plz plz plz" "Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin "

* Wszelkiego rodzaju reklam, bądź odnośników do stron mających na celu doprowadzenie danego uzytkownika do jakichkolwiek korzysci majatkowych.

* Zachowywanie się jak dodatkowy moderator, np. pisząc "Temat zamknięty", pomimo że nie jest się założycielem tematu.

* Zabronione jest budowanie tzw. "drzewek z cytatów". Posty powinny byc przejrzyste i czytelne.

* Zabronione jest cytowanie wypowiedzi naruszających punkt regulaminu " Treści Zabronione "


3. Emblematy:

I. Parametry:
Emblemat nie może przekroczyć poniższych wymagań:

* Szerokość: 340 pikseli
* Wysokość: 340 pikseli
* Waga pliku nie może przekroczyć 10 kB.


4. Obsługa Forum i Odpowiedzialność Użytkownika

Każdy uczestnik Forum musi przestrzegać Regulaminu, gdyż akceptuje je z chwila rejestracji na forum.

Jeżeli użytkownik nie jest usatysfakcjonowany Regulaminem to nie musi korzystać z forum.

Użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO. Wyjątki są tylko dozwolone przez Administrację.

Administracja Forum BattleKnight.pl zastrzega sobie prawo do:

* blokowania/usuwania/modyfikacji kont użytkownikow
* zamykania/usuwania wątków
* innych działań moderatorkich

bez podania wyraźnej przyczyny takiego działania.

5. Kary:

a) system kar


Obsługa forum dysponuje zintegrowanym z forum narzędziem, którym może udzielać ostrzeżenia - standartowe kary na forum.
Użytkownik informowany jest o otrzymaniu ostrzeżenia poprzez Prywatną Wiadomość (PW) oraz poprzez odnotowanie ostrzeżenia w jego profilu na forum.
Otrzymanie określonej ilości ostrzeżeń może doprowadzić do otrzymania bana na forum.

* 1 ostrzeżenie = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 2 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 3 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 4 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 5 ostrzeżenia = ban stały



W normalnych okolicznościach bana stałego otrzymuje się po otrzymaniu 5 ostrzeżenia. W wypadku dopuszczenia się wyjątkowo ciężkich przewinień może nastąpić to szybciej.

b) inne kary

* Upomnienie - najlżejsza kara, stosowana w przypadku niewielkich przewinień. Traktowana ma być jak zwrócenie uwagi użytkownikowi przez Moderatora. W przypadku ignorowania upomnień użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem.
* Blokada/usunięcie/przesunięcie posta lub wątku - standartowe działanie porządkowe na forum, które może być związane z nadawaniem ostrzeżeń.
Ponowna zmiana/edycja postów ocenzurowanych bądź zedytowanych przed Moderatora będzie karana.
* Zmiana/usunięcie/blokada avatara lub sygnatury - standartowe działanie porządkowe w przypadku użytkowników posiadających nieregulaminowe avatary lub sygnatury. Traktowane jako upomnienie.
* Edycja profilu - działanie porządkowe w przypadku użytkowników, którzy umieścili niedozwolone treści wewnątrz swoich profili.
* Ban na IP - kara nakładana w przypadku wyjątkowo ciężkich i wielokrotnych naruszeń regulaminu forum.

6. Odwolania:


W przypadku odwołań od ostrzeżeń czy innych działań moderatorskich: w pierwszej kolejności należy skontaktować się z Moderatorem, od którego otrzymało się ostrzeżenie lub podjął decyzję co do której mamy zastrzeżenia i spróbować wyjaśnić sprawę.

Jeśli nie uda się rozwiązać problemu w ten sposób to należy się skontaktować z Extra Moderatorem, któremu podlega konkretny Moderator.

W ostateczności można odwołać się do Administratora Forum, jego decyzja jest ostateczna.

Gdy mamy zastrzeżenia co do pracy Extra Moderatora Forum to analogicznie jak w przypadku skargi na Moderatora: najpierw kontaktujemy się z samym zainteresowanym, w przypadku braku dojścia do porozumiania zgłaszamy się do przelożonego, czyli w tym przypadku Administratora Forum.

W przypadku złożenia skargi na Administatora Forum, zgloszenie takie może rozpatrzyć tylko inny Administrator Forum.



Alternatywną drogą do odwołań i składania skarg na członków obsługi forum jest założenie wątku na podforum Skargi i Zażalenia

7. Zgłaszanie wykroczeń:

W przypadku gdy użytkownik zauważy jakiekolwiek łamanie regulaminu forum, badź regulaminu jednego z jego działow ma obowiązek zgłosić to w jeden z następujących sposobów:

* Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem PW, w którym informujemy o problemie.

* Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem e-mail



Administrator Forum : KrystianN


Post został pochwalony 0 razy
Post Nie 11:44, 30 Wrz 2007
 Zobacz profil autora
Nikulka18
Kolega



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

   

dziex za regulamin warto go przeczytać pozdrowionka

Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 15:46, 03 Paź 2007
 Zobacz profil autora
AntyBuko
Użytkownik



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

   

a ja nie będę przestrzegać regulaminu to co mi zrobicie ????????

Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 17:52, 08 Paź 2007
 Zobacz profil autora

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa).
Obecny czas to Nie 16:58, 05 Maj 2024
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin